Controller

Heb jij minimaal 4 jaar ervaring als (financial/business) controller? Heb je affiniteit en ervaring met consolideren van complexere structuren maar ook in het begeleiden van (complexe) ontwikkelprojecten? Wil je daarnaast met veel plezier werken in een familiebedrijf met een gezellige sfeer? En ben je op zoek naar een baan voor de lange termijn? Lees dan snel verder!

 

Waar kom je te werken?

Ter vervanging zijn wij bij CRA vastgoed op zoek naar een enthousiaste collega die een gecombineerde functie gaat uitvoeren van Financial / Business Controller. Je standplaats is Eindhoven waarbij je ook een aantal dagen werkzaam gaat zijn op de locatie in Son. De verdeling is ongeveer 50/50 waarbij een flexibele instelling wordt gevraagd. Op beide locaties ga je veel samenwerken met je directe collega's. Het betreft een functie tussen de 32uur en 40uur per week waarbij je in overleg je werktijden kunt afstemmen.

 

Binnen CRA Vastgoed heerst een informele, professionele familiecultuur met korte lijnen waar bij iedereen de deur altijd open staat en je elkaar bij de voornaam aanspreekt. Je wordt uitgedaagd om het maximale uit jezelf te halen en er is veel ruimte om jezelf te ontplooien. Je wordt met een warm welkom ontvangen binnen een hecht team waardoor jij je direct thuis voelt! Ook worden er veel leuke activiteiten buiten werktijd georganiseerd.

 

Nederland is ons werkterrein, met een focus op Brabant, Limburg en Utrecht. Wij richten ons daarbij op de segmenten wonen, werken en zorg. Onze ervaring en expertise ligt bij de ontwikkeling van complexe binnenstedelijke locaties. CRA Vastgoed is onderdeel van VB Groep met, naast CRA Vastgoed, een viertal regionale bouwbedrijven. Overall werken wij binnen onze projecten op een transparante wijze samen met ketenpartners op het gebied van financiering en ontwikkeling onder het motto 'resultaat komt samen!'

 

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Voor de divisies projectontwikkeling en vastgoedbeleggingen zijn wij op zoek naar een Controller. Je werkzaamheden bestaan voor 50% uit business control en 50% uit Finance. In deze functie ben je bij beide divisies verantwoordelijk voor de aansturing van de financiële afdeling en daarmee ook voor de kwaliteit van de financiële- en (project)administratie. Je zorgt voor de periodieke project- en managementinformatie alsmede de kwartaal- en jaarafsluitingen. Je bent verantwoordelijk voor verdere ontwikkeling van de geautomatiseerde systemen en processen. Je verzorgt, analyseert en bewaakt liquiditeitsprognoses en financiële resultaten, getoetst aan de planning (Projectbeheersing/bewaking). Daarnaast ondersteun en adviseer je bij overige financiële vraagstukken en verzorg je verschillende fiscale aangiftes, o.a. vennootschapsbelasting.

 

Wie zoeken wij?
Als persoon omschrijf jij jezelf als een echte doorzetter die graag nieuwe dingen leert met een hands-on mentaliteit. Je hebt een HBO werk- en denkniveau en relevante ervaring in een soortgelijke functie. Bij voorkeur heb je ervaring binnen de branche van projectontwikkeling en/of vastgoedbeleggingen. Daarnaast heb je kennis van financiële en fiscale wetgeving, ervaring met projectadministraties en consolideren van groepsstructuren. Het is mooi meegenomen als je kennis hebt van ERP-systemen, wij werken met Microsoft Navision 4PS.

 

Wat krijg je ervoor terug?
Je ontvangt een salaris op basis van kennis en ervaring met een contract voor 12 maanden met zicht op een vast contract. Je ontvangt 25 vakantiedagen + 10 ATV dagen. Ook maken een leaseauto en telefoon van de zaak onderdeel uit van je arbeidsvoorwaarden. Vitaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en daarom kun je deelnemen aan onze collectieve zorgverkering met eventueel nog extra korting op je aanvullende verzekering. Ook ontvang je korting op je sportabonnement en andere verzekeringen. Daarnaast word je met andere interessante arbeidsvoorwaarden beloond.

 

Interesse?
Ben of ken jij onze toekomstige collega? Solliciteer dan via onderstaande button! Heb je inhoudelijk nog vragen over de vacature? Neem dan contact op met je toekomstige leidinggevende Pieter-Jan Steenbakker (Financieel Manager en Business Control): 06 - 55794604 / ps@vbgroep.nl. Voor vragen met betrekking tot de procedure neem contact op met Ilse Houben (P&O Adviseur) 06-30283194 / ih@vbgroep.nl

 

 

 

Klik op bovenstaande foto om een indruk te krijgen van de projecten en collega's binnen VB Groep